loading...
NEW DOWNLOAD
علیرضا غرقی بازدید : 65 جمعه 20 دی 1392 نظرات (1)
دانلود Total War: Rome II - بازی جنگ جهانی: امپراطوری روم 2
(92/10/4) تغییرات:

نسخه Caesar in Gaul اضافه شد.

 

استودیوی Creative Assembly سازنده سری Total War اکنون 4 برابر بزرگتر از زمانی است که آن ها بازی Rome: Total War را ساختند. Total War: Rome II در مقایسه با Shogun تغییرات زیادی داشته و در آن میادین نبرد و سربازان بیشتری را کنترل خواهید کرد. آقای جیمز راسل (James Russell) کارگردان این بازی می گوید: "برای اینکه RII بدون نقص باشد، تیم سازنده را به بخش های مختلفی تقسیم کرده ام که هر کدام از آن ها روی قسمت های خاصی مانند طراحی نبردهای تاریخی، بخش داستانی و چندنفره فعالیت می کنند. در هر کدام از این گروه ها برنامه نویسان و طراحان مختلفی حضور دارند که بسیار نزدیک به هم کار می کنند و مراحل بازی را با هم جلو می برند."

علیرضا غرقی بازدید : 72 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)
دانلود KMPlayer v3.8.0.117 - نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

علیرضا غرقی بازدید : 361 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)
دانلود StartIsBack Plus v1.5.1 - نرم افزار استارت برای ویندوز 8 و 8.1

از زمان ارائه ویندوز 8 و سپس ویندوز 8.1 که منوی استارت را کاملا متحول کردند نرم افزارهای بسیاری ساخته شده اند تا منوی استارت کلاسیک را برای آن دسته از کاربرانی که نمی توانند Metro را به عنوان استارت تحمل کنند از این ابزارها بهره بگیرند. StartIsBack Plus یکی از ابزارهایی است که فوق العاده جالب و قدرتمند در این زمینه است که با حجم کم به راحتی منوی استارت کلاسیک را به همراه امکان ورود به منوی Metro در اختیار کاربران قرار می دهد.

علیرضا غرقی بازدید : 99 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Battlefield 4 - بازی میدان نبرد 4
(92/10/10) تغییرات:

آپدیت 3 و 4 اضافه شد.

سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند كه نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های كسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یك نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال 2011 منتشر شد كه دارای یك اكشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم كسانی هستند كه بخش تك نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می كنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود كه توانسته به یكی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبكه های آنلاین تبدیل شود.پس از شكست Medal of Honor: Warfighter‌ در 2012، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور كه انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد كه Battlefield 4 به رسمیت رسید. سپس بدون هیچگونه درنگی، تریلر و ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی به نمایش درآمد كه این نوع عملكرد EA واقعاً تحسین برانگیز بوده و تأثیر بسزایی بر همه گیر شدن BF4 داشته است. اولین نمایش های بازی به قدری نفس گیر و فوق العاده به نظر می رسید كه هر كسی را به تأمل وامی داشت. گیم پلی پخش شده، تحت عنوان Finishing in Baku دارای نكات ریز و درشت بسیاری بوده و نوید یك اكشن ناب دیگر را به طرفداران این سری می دهد.

علیرضا غرقی بازدید : 80 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح
(92/9/8) تغییرات:

آپدیت شماره 2 و 3 اضافه شد.

کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از ۱۰ نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال ۲۰۰۳ تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود. نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان  call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند. وقایع call of duty ghosts در سال ۲۰۲۳ رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال ۲۰۱۳ اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود. در Call of duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت. چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.

علیرضا غرقی بازدید : 47 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Counter Strike: Global Offensive - بازی گروه ضربت: حمله نهایی

در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. Global Offensive در کنار اینکه برای PC عرضه می شود، قرار است برای کنسول ها نیز راهی بازار شود. اما کسانی که کنسول Xbox داشته اند، با این بازی بیشتر آشنا هستند، چرا که یک نسخه از این سری برای Xbox نیز عرضه شده بود. همین موضوع باعث شده که نسخه Xbox Live این بازی نمایش بهتری از خودش داشته باشد و بازیکنان نیز از آن استقبال بیشتری کنند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.

علیرضا غرقی بازدید : 79 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Need for Speed: Rivals - بازی جنون سرعت: رقبا
(92/10/10) تغییرات:

آپدیت 1.3 بدون نیاز به Orgin مخصوص سیستم های 64 و 32 بیتی اضافه شد.

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speed را می شناسد. این مجموعه با نسخه های 1 تا 3 در نسل چهارم و پنجم شناخته شد. در نسل ششم، Most Wanted و Carbon به بهترین بازی های مسابقه ای Arcade سال تبدیل شدند. اما مدت هاست که از آن شهرت می گذرد و NfS باز هم با ساخت عناوین فرعی نتوانسته محبوبیت سابق خود را بدست آورد. امسال EA قصد دارد تا قسمت دیگری را منتشر کند که شاید باز هم شکستی دیگر توسط این سری رقم بخورد! اما این نسخه که Rivals نام دارد، توسط استودیویی ناآشنا و مستقل به نام Ghost Games ساخته می شود که ادعاهای بسیار زیادی برای تزریق یک سرعت جدید به طرفداران NfS داشته است. در نخستین شایعات، گفته می شد که Black Box سازنده عنوان شکست خورده The Run نیز این نسخه را می سازد، اما بعدها معلوم شد که Ghost Games این بازی را با موتور قدرتمند Frostbite 3.0 می سازد. به Redview County خوش آمدید. مکانی که شباهت زیادی به شهر Hot Pursuit 2010 دارد. در این شهر که 3 برابر بزرگتر از Fairhaven نسخه قبل است، شما به دنبال حریفان خود خواهید رفت، اما اینبار خودتان آن ها را انتخاب می کنید. در Rivals ابتکار عمل بیشتری دست شما است.

علیرضا غرقی بازدید : 32 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Internet Download Manager v6.18 Build 10 - قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

1392/9/21 - تغییرات:
- پس از کرک کردن نرم افزار آن را تا ارائه نسخه جدید توسط سایت آپدیت نکنید!
- با انتخاب 32 کانکشن همزمان با حداکثر سرعت خود از سایت دانلود کنید!

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.

علیرضا غرقی بازدید : 52 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Mozilla Firefox v26.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکسطبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت در چه سطحی قرار دارد و از آن راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 375
  • بازدید کلی : 7,942